Spoznajte letošnje finaliste za nagrade POMP
Avtor: U.S. Datum: 2638 dni nazaj.
Ocenjevanje devetčlanske strokovne žirije z združenimi uredniškimi, dizajnerskimi, marketinškimi in piarovskimi kompetencami je zaključeno. Člani žirije Uroš Goričan (Pristop), Nina Sankovič (Snaga), Uroš Najžar (PM, poslovni mediji), Vesna Drole (Policija) in Tina Cipot (Lidl Slovenija) so s predsednico Saro Božanić (Inštitut za transmedijski dizajn) na čelu izbrali finaliste, ki se bodo letos potegovali za nagrade POMP.
Lanske nagrade POMP. Foto: Miha Godec (www.nagrade-pomp.si)
Omenjeni člani žirije so ocenjevali, kako vsebina dopolnjuje oz. izboljšuje ponudbo blagovne znamke, kako relevantna je za ciljno skupino, kateri je namenjena, ter kako učinkovito se jo uporablja kot del dolgoročne komunikacijske marketinške strategije.
Posebna žirija v sestavi Henry Elphick iz Velike Britanije, Andrej Štuks Češke in Joseph Kalinowski iz ZDA pa je izbrala finaliste v kategorijah, namenjenih dizajnu – najboljša naslovnica in najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga.
Nagrajenci bodo znani na častni podelitvi nagrad v četrtek, 28. septembra, v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.
Finalisti za nagrade POMP po kategorijah so naslednji:
Najboljša celostna strategija vsebinskega marketinga
- Komunikacija Mu Cuisine, AV Studio za Ljubljanske mlekarne
- Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB
- Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav
Najboljši digitalni medij
- Moja jezera, Manca Korelc
- Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si
- Naravno & Okusno, BPCS za ETA Kamnik
- Spletni letni pregled Skupine Gorenje 2016, Gorenje
- Zdravko Lidl, Lidl Slovenija
Najboljši video
- Alpinci vs. Nordijci, TSmedia, Direct media komunikacije in Mayer McCann za Summit Motors Ljubljana
- Danes nam je 16 let, AV Studio za Europark
- Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa
- Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav
- Serija videov Naše vrednote, Zavarovalnica Triglav
- The World's Craziest Contactless Payment, Mayer McCann za Mastercard
Najboljša tiskana revija/časopis
- Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
- Life Simplified, Gorenje
- Preprosto, Lidl Slovenija
- Privatno, NLB
- Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
Najboljše komuniciranje na družbenih medijih
- Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa
- Facebook stran ŠKODA Slovenija, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
- Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija
- Spar Slovenija, FUTURA DDB za SPAR Slovenija
- Val 202 na Facebooku, Twitterju in Instagramu, Val 202
Najboljši e-novičnik
- Avtomoto Siol.net, TSmedia
- Leemetini jezikovni nasveti, Leemeta
- PS interni novičnik, Porsche Slovenija
Najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij
- Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
- FDV Kariernik, Fakulteta za družbene vede
- Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR za Slovenija-transplant
- Slovenci.si, Urad Vlade Republike Slovenije za Slovence v zamejstvu in po svetu
Najboljša vsebinska kampanja
- Lidlova Jogurteka, Lidl Slovenija
- Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav
- Praznovanje 25-letnice podjetja Akrapovič, Akrapovič Kreativa
- Skupnost Pokemon Go Slovenija, Val Skupina – gizzmo.si
- VIP Poroke, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
Najboljše nativno oglaševanje
- Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija
- Nazaj v šolo? QL bo!, AV Studio za Qlandia
- Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica
Najboljši medij(i) internega komuniciranja
- Interno komuniciranje Porsche Slovenija, Porsche Slovenija
- Megafon, Akrapovič Kreativa
- Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav
- Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav
- Workplace, A1 Slovenija
Najboljši vplivnostni marketing
- #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija
- 60-dnevni popolni AS izziv, Adriatic Slovenica in Miha Geršič, Popolna postava
- Bosch Home, BSH hišni aparati
- Coke & Meals, Coca-Cola HBC Slovenija
- Huawei P10, Sidera za Huawei
Najboljša naslovnica
- Ambition, pomlad 2017, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
- Celebrating 25 years: Akrapovič Exhibition at Deus ex Machina, Akrapovič Kreativa
- Naložbenik, št. 16, Zavarovalnica Triglav
- Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav
- Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija
Najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga
- Preprosto, Lidl Slovenija
- Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
- Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav
- Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav
POMP forum